fredag 11 december 2009

Lite uppdatering(igen)

Nu är jag och Hanna tillbaka i Dalarna igen och jag måste säga att både resan till och från Stockholm gick förvånansvärt bra. Till och med vistelsen gick någorlunda smärtfritt. Hanna har i alla fall haft riktigt roligt och hade ingen som helst lust att åka hem igen. Att få gå på bio, åka rulltrappa och tunnelbana och få bada var tydligen himla kul, tänk vad lättroad man är när man är liten :)

Idag fick jag antagnings beskeden till högskolan också och jag har(tro det eller ej) blivit antagen till några kurser :)
Så i vår blir det antagligen plugg och förhoppningsvis lite jobb också. Hoppas, hoppas, hoppas att allt går som jag vill!
Nu ska jag och Hanna gå till ica och köpa lite jäst och socker, sen blir det lussekattsbak. Jag måste ha något att skingra tankarna med nu när C är uppe i luften ;P hihi

1 kommentarer:

Martina sa...

Haha hon är ju så söt!
Oh nice! Då hoppas jag också på det;) Wii, vi bakade lussekatter igår och jag åt deg tills jag ville spy. Det märks ju väldigt tydligt att jag lär mig av mina erfarenheter, eller:p
PUSS

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream