lördag 6 mars 2010

Dalarna

Vädret är helt underbart och jag är hemma i Dalarna igen. Jag sov längre än jag gjort på mycket länge idag, ända till 11.30. Det kan kanske bero på att jag inte lyckades somna fören efter kl fem... Men så blir det när C är ute, det är inte det att jag inte litar på honom eller tror att han ska göra något dumt, det är resten av världen jag inte litar på! Man vet fan aldrig vad folk kan få för sig att göra nu för tiden, för det är sannerligen en sjuk värld vi lever i. Hur som helst så får jag ingen ro fören jag vet att han är hemma.
Någon annan som har samma problem? Eller är det bara jag som är lite fjollig?

2 kommentarer:

Henrik Olsson sa...

Tack :)

Ja, man behöver inte komplicera det :)

// Det är fullt förståeligt att man oroar sig ibland. Dagens samhälle har blivit en grym plats :/

Eriiza sa...

Wow, vad roligt !
En sådan "över helgen"-resa till London hade jag också funderat på.
Behöver bara tid, och någon som känner för att gå vilse med mig. ;D

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream