torsdag 18 februari 2010

På tv


Här sitter jag och myser i älsklings t-shirt. Det måste ju vara EN av de bästa sakerna med att ha pojkvän, att få springa runt i hans kläder^^
Ikväll kommer jag i alla fall att sitta bänkad framför tvn.
Och här är anledningen :

18.30 Alpint, superkombination störtlopp (d)
19.00 Skidskytte, 15 km (d)
21.30 Alpint, superkombination slalom (d)
22.00 Skidskytte, 20 km (h)

Imorgon är förövrigt sista jobbdagen innan vi åker till dalarna( så nu vet du när jag kommer hem Fie ;P) Men vi stannar tyvärr bara i mockfjärd över en natt för sen drar vi till Sälen :D

3 kommentarer:

Sofie sa...

Jag har oxå setat bänkad framför tvn , heja Anja :D Ja de är så mysigt med deras kläder så ^^
bara en natt ? Vafan , då vill jag paxa er den kvällen , ok ? ;)

Kristina sa...

Sv: Ja jag menar det!

Håller med, killars kläder är underbara att gå runt i ;)

martina sa...

Oh så ni fick åka till sälen! Så roligt, tappa inte bort dig i all snö bara;)

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream