söndag 28 februari 2010

Söndag

Igår blev det melodifestivalen med massa kända och okända folk och det blev riktigt trevligt till slut. Jag hade dock inte blivit informerad om att det skulle vara andra människor där så jag kom osminkad med pyjamasbyxor och otvättat hår, väldigt kul när alla andra är uppklädda till tusen... tummen upp för mig haha!

För att vara söndag så vaknade jag väldigt tidigt, har redan hunnit med att fixa lite här hemma och tagit en lååång dusch, så nu är jag pigg och fräsch(till skillnad från igår ;P). Älskade C ligger fortfarande och sover, jag ska nog gå och krypa ner hoss honom ett tag^^ Sen blir det storhandling.

Ha en fin söndag! :)

2 kommentarer:

Sofie sa...

Åhnej , jobbigt läge ;P Haha .
Hoppas du hade kul trots pyjamasklädseln ;)

JA , jag vill leka med dig :)
Vilken dag kommer du hem ?
Puss <3

Martina sa...

Haha så det kan gå:p
Joo det tror jag nog. spec om det är i slutet på veckan, när kommer ni?
puss

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream