onsdag 4 mars 2009

Dubbelmoral var ordet

Att först gnälla på folk för något dom gör/hur dom beter sig och sedan gå och göra PRECIS samma sak själv(om inte snäppet värre) de är då fan dubbelmoral så de bara smäller om det! Och att tro att man är så jävla mycket bättre än andra och sedan dessutom yttra sig om det, det är fan bara dumt!
Jag säger inte att jag är perfekt, för det är jag verkligen inte.
Jag påstår inte heller att jag är bättre än någon annan, för det är jag inte.
Och jag vet att det kan anses som omoget å dumt att hålla på å skriva såhär. Men va fan det är en blogg, tanken är att jag ska skriva vad jag tänker och tycker här.

Och vi går INTE runt å snackar på det viset som vissa verkar tro att vi gör, ville bara påpeka det. Och jag orkar inte slösa varken pengar eller ork på att skicka massa onödiga sms som bara leder till mer bråk iaf. Jag gör som jag vill, jag tar dom disskusioner som jag tycker är värda att ta! Om du som läser vill ta åt dig av det jag skriver så tycker jag absolut att du ska göra det! Detta är bara ytterligare en blogg med ett inlägg som innehåller ordet dubbelmoral, men va fan så får det bli!


Jag håller mig till mina underbara, dom som får mig att må bra. <3

2 kommentarer:

Sofie sa...

Håller fullkomligt med dig .
man borde ju få tycka va man vill ?
vi har ju trots allt yttrandefrihet i detta land , menmen , vi får väl anpassa oss då , ELR INTE ! Ja , man är ju faktiskt lite blåst om man först klagar på en sak , å sen göra samma sak själv en timme senare bara ! Oh shit, ja blir less . Love you <3

Veronica Jarl sa...

Ni får skriva precis vad ni vill i era bloggar . Men det som du skrev om mig Malin är inte sant. Jag fråga Elin efter att jag såg vad du skrivit och när jag fick reda på att det var om mig du skrivit om. Och fråga vad det var som jag hade gjort henne och hon sa att jag hade inte gjort henne något, då fråga jag varför du hade skrivit "Veronica å dom har börjat tjafsa med elin...." hon sa att hon inte fatta vad det var du mena med det. Det enda som elin hade sagt var att hon trodde att jag ignorera henne , vilket var en missuppfattning från hennes sida för det hade jag inte gjort. Så nu undrar jag vad är det som jag har gjort eftersom att du skrivit "Att man orkar hålla på å tjafsa om småsaker liksom, måste man göra så stor grej av allt?? Fan SKÄRPNING!!! " Så vad har jag tjafsat om?

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream