torsdag 23 juli 2009

Lägenheten

Så har jag äntligen bestämt mig för hur jag ska göra med min lägenhet. Jag kom fram till att det är lika bra att säga upp den. Så nu håller jag på att packa och städa för fullt så jag blir klar innan den sista juli. Men det är så himla mycket och det känns som om det inte händer någonting här hur mycket jag än plockar.


Tog en paus i plockandet och målade naglarna :)


Jag använde nagellacket Paris från Make-up store.
Tycker att färgen blir lagom diskret och fin.



Och såhär blev resultatet, inte världens bästa bild men...

12 kommentarer:

Sofie sa...

Ja städa är minsann inte de roligaste tidsfördrivet, men de lär ju göras de oxå :P
Jag vet inte, när har du tid då ? :)

Anonym sa...

Länge leve 50 cent!!
/Tupac

Anonym sa...

The Game knullar 50 cent! Get things straight.
/Biggie

Anonym sa...

I´ll take you to the candyshop i´ll let you lick my lollipop.
/Tupac

Sofie sa...

Åh ikea :D ja då vill jag jätte gärna följa om jag får ^^ :D
Jadu , imorn ska ja till borlänge med mamma, på lördagen ska vi på dop & 100 års kalas , Söndag vet ja inte nå va som händer :P själv då ? förlåt att vi inte har träffats än, ja har varit lite deppig :S
Puss <3

Made By robiN sa...

sv. tackar

balle sa...

Vilka köttig fingrar du har malin

Pung sa...

vilka köttiga lår du har malin, särar du på dem ofta?

Petra sa...

Tjusig blogg du har :)

Petra sa...

Får du inga vettiga kommentar? Det låter ju inte alls bra.

Petra sa...

Jag såg på dem du fick här och jag kan inget annat än att skratta. Så illa ! :P HAHA

Kiki sa...

Åg precis den nyansen jag vill ha! :D Tack!

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream