fredag 25 september 2009

Fredag

Det var några dagar sen jag skrev sist märkte jag...
Dessa dagar har iaf spenderats med vänner och familj och det har även blivit en del shopping(lägger upp bilder sen så ni får se)
Igår åkte jag tillbaka till Stockholm så nu är jag här igen :)
Kvällen kommer att spenderas tillsammans med Jeanette, vi ska väl ut på stan och ta en cider är det tänkt. Hur som helst så kommer det bli trevligt.

Imorgon ska jag på möte och jag måste erkänna att jag är lite nervös.
Ni får önska mig lycka till! :)

Så här glad ser Malin ut när hon inte fått mat... hihi

3 kommentarer:

Sofie sa...

Vad ska du på för möte ? Lycka till :)

Sofie sa...

Nej , de är väl inget spec som hänt .
Är lite deppig bara :/ <3

Martina sa...

Lycka till då sötnos!!:)

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream