måndag 7 september 2009

Naturhistoriska och frammåtblickar

Vi fick någon knäpp och plötslig idé idag min älskling och jag. Jag har aldrig varit på naturhistoriska så vi bestämde oss för att åka dit. Väl framme visade det sig att de hade måndagsstängt, lyckat!
Så då bar det av mot stan istället. Vi vandrade runt på stureplan lite, åt god thaimat och tro det eller ej men vi gick en sväng på mio också.
Till och med älskling blev sugen på en ny soffa :)
Sen blev vi sittandes där och bara pratade och pratade hur läge som helst, gud vad jag älskar att prata med honom, han är så himla lätt att vara med. Och vi kan prata om allt! Helt underbar är han!

Nej nu kan jag inte sitta här och skriva massa strunt längre. Måste packa väskan och sen bär det av mot Nyköping.

2 kommentarer:

Martina sa...

Så fint. Jag är glad att du hittat honom!

Haha men gud. fan vad coolt! jag visste inte att det fanns sälar i sverige. XP
Ha det så roligt i nyköping!
puss

moonzanna sa...

Hej !
Om du fick välja en valfri grej från melba.se att få gratis, vad skulle du välja då ?
Berätta det för mig i tävlingsinlägget på min blogg så är du automatiskt med i utlottningen av just det du önskar vinna.

Lycka till!

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream