söndag 6 september 2009

Ropsten

Vill bara börja med att säga att en viss människa går mig på nerverna och inte så lite heller. För är det något jag stör mig på så är det folk som skryter och anser sig vara bättre än alla andra. Varför håller man på med sådant liksom? Att man mår bra genom att se ner på andra och genom att ha extremt höga tankar om sig själv säger ju ganska mycket om hur man är som person...
Det är en sak att vara glad och stolt över det man har/gör men gör inte ditt ego större än det redan är, och speciellt inte på andras bekostnad!
Till slut ledsnar folk lilla du, tänk på det!


Och så byter vi ämne då :)
Jag hade fått för mig att lördagskvällen skulle bestå av massa mys och ben&jerry's, vilket den också gjorde till en viss del. Men men det var ju ganska kul ändå. ;)
Jag fick ju även titta på Forrest Gump som måste vara världens bästa film!

Nu ska jag ta en promenad till Ropsten, har funderat på att göra det ganska länge och nu jävlar ska jag göra det!


Ha det fint alla söta! :)

2 kommentarer:

mandy sa...

Va glad jag blir när man ser en helt vanlig normal tjej som modell ;)

Sofie sa...

Menar du att du stör dig på "den" som jag tror ? :P
Kom hem å hälsa på mig ! PUSS

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream