söndag 13 september 2009

Söndag

Älskling började jobba kl 07 idag också även fast det är Söndag. Men det är bra för då kommer jag upp i normal tid också. Har legat och ätit non stop och ben&jerry's i sängen (ja, jag ska försöka bättra mig även när det gäller onyttigheter...)
Jag ska unna mig en halvtimme till i sängen men sen blir det fan promenad!

Skickade efter Flickan som lekte med elden igår.
Måste ju hinna läsa den INNAN filmen kommer.
Jag skulle ju även ha sett Män som hatar kvinnor innan, får se hur det blir med det...

2 kommentarer:

Vera sa...

Haha ja :) Jag skulle också vilja läsa boken innan filmen! Hur länge har du haft din blogg?

Camilla sa...

Jo, den gör ju det. Dock så tycker jag inte att det gör något, då jag inte har tänkt ha soffbordet :P

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream