måndag 14 september 2009

Promenad

Idag är älsklings första lediga dag på lääänge, och gissa hur den började?!
Jo vi blev väckta tidigt på grund av att de håller på att riva ut köket i lägenheten bredvid.
Så kan det gå.

Filmen vi såg igår var helt ok, väldigt hemsk dock.
Det är första gången jag har fått samma känsla i kroppen som när jag åker berg-och dalbana, av att titta på film.
För det människor utsätter varandra för är verkligen HEMSKT!

Jag hade tänkt följa med C och träna imorse, och jag var faktiskt dit också. Jag satte mig på cykeln för att värma upp. Jag cyklade ca 3 minuter och sen fick jag för mig att jag skulle gå hem.
Vet inte vad som flög i mig...
Men jag ska nog ta en liten promenad nu i alla fall.

Och imorgon åker jag hem till Dalarna.


Ha det fint!


6 kommentarer:

Martina sa...

Härlig start på morgonen!:p

Människor är hemska (ibland), men det var ju ingen nyhet. Men nu blev jag sugen på att se filmen!

Imorgon alltså där fick jag mitt svar(Y) Hur länge? Tid att ses?:D
puss

Martina sa...

Onsdag alltså, nice! Det hade ju vart underbart med en tripp till gbg!! Men jag ska jobba....
kommer du tillbaka till dalarna sen?

martina sa...

Ja det var ju väldigt dumt!
Vad ska du göra där?
yeeey! najs bajs
puss

Sofie sa...

Ja de är grymt jobbigt och frustrerande med såna där dagar , usch :( Varför kan man inte bara vara nöjd över det man har ?
Människan är ju skapt konstigt :P

Martina sa...

Najs!!
Jo om du fått tag i det så:) Fast jag kan ju inte sådär överdrivet mycket, men jag kan lära dig det jag kan!

Martina sa...

Fast det kan jag tyvärr inte:/

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream