onsdag 19 augusti 2009

Duktiga jag

Igår bestämde jag mig för att jag ska börja springa(!) några dagar i veckan. Det är ingenting som jag har gjort förut även om jag har tänkt det MÅNGA gånger. Men i morse var jag faktiskt ut och sprang några kilometer och det gick oväntat bra. Jag springer varken långt eller fort men jag måste ju börja någonstans. Underbart vackert (höst?) väder, lagom kyligt och massa sol.

Det är nog älskling som har inspirerat mig till detta och det tackar jag för :)
Ska bara se till att fortsätta med det här nu... Det är ju så lätt att man bara gör det ett par gånger och sen lägger av.

Till frukost blev det gröt med hemgjord blåbärssylt, mums!


2 kommentarer:

Martina sa...

Du är så duktig!
Åh har du gjort sylt nu? Gud så gott:D

Alexandra sa...

Det ser ju djävulskt gott ut.
Mummms :D

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream