tisdag 11 augusti 2009

Lite uppdatering

Jag har glömt att berätta att jag träffade Camilla förra tisdagen.Grymt kul och oväntat. Vi råkade helt enkelt vara på samma plats vid samma tidpunkt.
Har även haft besök av pappa och Lena som tydligen fått för sig att åka till sthlm vilket var ungefär lika oväntat.

Nu sitter jag ensam i huset i Oxelösund, resten av familjen är och tränar och jag orkade helt enkelt inte följa med. Har fortfarande träningsvärk sen passet jag körde i söndags.
Till min stora glädje upptäckte jag nyss att de har Age of empires på datorn och jag bara måste spela det för gamla goda tiders skull!

3 kommentarer:

Martina sa...

Vi hade en pink-night:) Jag ska försöka ringa och störa dig imorgon tänkte jag:D puss

tobbe sa...

Hej om du inte har något annat för dig, så kan du får gärna läsa och kommentera dem senaste inläggen om mobbing som jag har skrivit. Du kommer inte bli missnöjd.Dem är värda att läsa igenom.
om du sover nu så får jag säger godnatt :)

amilia sa...

Söt blogg.)

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream