måndag 17 augusti 2009

Icke kontaktbar

Icke kontaktbar är just precis vad jag är. Inte lätt med en mobil som inte vill som jag vill. Att jag inte kan kontakta folk gör ju inte saken bättre heller... Jag känner mig helt isolerad från resten av världen.

Veckan som gått har spenderats i Nyköping, Växjö och Karlskrona. Har varit och hälsat på Christians familj och så har vi varit och tittat på ungdoms/junior sm. Tältat har vi gjort också och jag har kommit fram till att det är ganska underskattat att tälta, med rätt person kan det faktiskt vara riktigt mysigt. :)

Imorn ska jag förhoppningsvis leka med Martina. Det är bara att hoppas på att hon hör av sig.


Nu ska jag äta lite nybakade tekakor med massa smör och ost, sen blir det duschen och sängen.



1 kommentarer:

Martina sa...

haha nej det är lite jobbigt när man inte har ngn telefon! men det gick ju bra ändå, jag ska baka bröd när jag kommer hem. guuud så gott det låter! pusspusss

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream