söndag 9 augusti 2009

Varmt

Det är ju helt underbart vad vackert väder vi har haft!
Har legat nere vid vattnet nån timme idag igen och läst. Jag klarar fan inte av att ligga och sola i mer än max två timmar, sen blir jag bara rastlös, uttråkad och varm.

Har hunnit med att sitta ute och äta lunch idag, så himla mysigt!
Och så blev det lite friidrott.

Nu ska jag ta och packa för vi ska tydligen åka till Nyköping och stanna där några dagar, hur många vet jag dock inte, men det visar sig väl. Hoppas på fortsatt fint väder!

Ha det bra allihopa!
Saknar mina underbara!


4 kommentarer:

Martina sa...

Åh jag måste ta mig till tjockholm snart!!!:)

Emma sa...

skönt med värme! :) vi hade fint väder igår, men idag verkar de va mulet :(

Sofie sa...

Lyx med finväder , här är det precis lika trist väder som vanligt ;(
Jag vet att du har tid , men som sagt så är du ju lite långt bort . Saknar dig <3
Haha jaså du har oxå ont i magen ?
Usch , inte roligt det där :/
Puss <3

Alex sa...

Gissa vad jag gör på bilden i bloggen och vinn en länkning :)

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream