torsdag 27 augusti 2009

En liten reflektion

Fick sms av Camilla igår om att hon hade läst på bloggen att jag skulle till Gbg och att hon tyckte att vi skulle träffas. Och det lät ju som en väldigt bra idé tyckte jag. Så nu blir min vistelse i gbg om möjligt ännu bättre! Lovely!

Bra att du hörde av dig Camilla! :)

Har förövrigt reflekterat över att sj's tågbiljetter luktar spya. Vet inte om det är någon annan som har kommit fram till samma sak men om ni inte har det så tycker jag att ni ska lukta på biljetten nästa gång.

4 kommentarer:

emma sa...

elelr hur =) Funderar på att beställa dom från internet fö där finns dom på hemsidan =)

tack så mycket .)

emma sa...

Ja =) Nej jag har faktist ingen aning, aldrig beställt därifrån innan :/

Tack så mycket :)(K)

Martina sa...

haha jaa.. jag hade lite tid över..;)
puss

Martina sa...

Haha nej det har jag inte tänkt på. jag ska lukta på dem nästa gång!;)
puss

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream