måndag 24 augusti 2009

Mot banken

Ska snart vandra iväg till banken och fixa pengarna som jag har fått tillbaka på skatten. Blir väl ingen jättesumma men några tusenlappar blir det i alla fall och det sitter ju inte fel.

Jag måste ta en vända på stan någon dag nästa vecka(eller kanske när vi åker till gbg?) för jag är i stort behov att ett par nya stövlar till hösten. Vill gärna ha ett par lårhöga och jag har hittat ett par skitfina på topshop. Men just nu är det min kloka del av hjärnan som tänker åt mig och den säger att det får bli ett par billigare och med mindre klack. Sofia hade varit stolt om hon hört mitt tänkande nu! Får se hur lång tid det tar innan den andra delen av hjärnan tar över...



Ja vad säger ni, är det inte ett par riktigt snygga stövlar?! :)

2 kommentarer:

emma sa...

riktigt snygga är dom, ska kolla efter dom idag =)

emma sa...

haha jaa :) men hittade dom fan inte idag :( det är la på topshop dom ska finnas ? Fan vad irriterande ville ju komma hem med dom idag hehe

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream